Podajesz nam imię, nazwisko bądź nazwę firmy dla której pracujesz i informacje, z którym rentalem współpracowałeś wcześniej, a my to dalej potwierdzamy telefonicznie. W momencie kiedy nie możemy potwierdzić Ciebie jako osoby “zaufanej” możemy wziąć pod uwagę kaucje. Kwestia kaucji jest ustalana indywidualnie pod każdą produkcję.
W momencie kiedy jesteś naszym nowym klientem, będzie potrzeba podpisania protokołu odbiorczego sprzętu. Do protokołu załączona będzie lista sprzętu oraz dane osobowe.
Tak, ale jeżeli potrzebujecie przedłużyć wynajem, jak najszybciej skontaktujcie się z nami.
Jeżeli potrzebujecie wypożyczyć sprzęt wcześniej, to skontaktujcie się z nami, aby sprzęt były na pewno gotowy kiedy przyjedziecie. Jeżeli tylko dany sprzęt nie będzie zajęty w tym czasie to nie będzie problemu.
Jest taka możliwość, ale trzeba zgłosić nam taką potrzebę i określić w jakich godzinach pojawicie się u nas w rentalu.
Przede wszystkim poinformuj nas jak najszybciej. Bez ubezpieczenia planu będziesz obciążony kosztami naprawy. Ubezpieczenie sprzętu należy do obowiązku osoby wynajmującej sprzęt.
Tak, ale nie zmieni to ceny najmu.
Jak najbardziej! Na terenie naszego rentalu możecie za darmo testować dowolny sprzęt. Dobrze jeśli nas poinformujecie wcześniej to upewnimy się, że sprzęt będzie dostępny.
Tak, ale potrzebujemy wcześniej taką informację.
Studentom kierunków filmowych i fotograficznych oferujemy zniżki. By móc z niej skorzystać przy odbiorze sprzętu prosimy o okazanie legitymacji studenckiej.
Tak, chętnie pomożemy w realizacji Twojego projektu.
Oczywiście, wystarczy powiedzieć. Dogadamy się. Jesteśmy skłonni dać zniżkę szczególnie przy dłuższych projektach.